pondělí 8. října 2012

Začínám......

Přeji  krásný pondělní večer a srdečně vítám každého, kdo zavítá na můj blog.
Říká se, že květinou nic nepokazíš. Tuhle kytici jsem si přivezla od rodičů ze zahrádky a jako bonus jsem k ní dostala hmoždíř, po kterém jsem už dlouho pokukovala. No není to nádhera?




6 komentářů:

  1. Ahojky Martino!!!!
    Přišla jsem poděkovat za návštěvu u mne,oplatit ji a vidím,že právě začínáš!!!
    Přeju hodně štěstí ve virtuálním světě!!!!
    Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani děkuju za přání. Jsem strašně moc ráda, že ses přišla podívat, jsi můj první návštěvník!!!
      Jsem opravdu úplný začátečník tak bude chvíli trvat, než pochopím všechna pravidla blogování .

      Hezký večer Martina

      Vymazat
  2. Ahoj Martino, začala jsi moc krásně. Je to až náhoda ,ale hmoždíř mám úplně stejný. Krásný den Kubka.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký večer, Martinko! Krásné květinkové zátiší ... A do začátku přeji hodně radosti a elánu! Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Martinko,
    díky za návštěvu na mém blogu, budu ráda, pokud mi zanecháš i komentář. Díky tomu jsem objevila i ten Tvůj a těším se na Tvé další nápady a příspěvky ;o)
    Úplně stejný hmoždíř je doma u mé mamky. Prý ho ale nedá :-)

    Přeju mnoho úspěchu, krásný zimní den a těším se na další virtuální setkávání! ;-)
    Verča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře. Martina