sobota 13. října 2012

Manželovo houbové dopoledne....

Dnes dopoledne se vybavil manžel košíkem, vzal si na pomoc našeho psa trhače ( yorkšíra ) a vydal se na houby, protože rostou…
Musím je oba pochválit, v lese nezabloudili, snažili se a opravdu houby přinesli.
Jo, mimochodem oba teď spí, protože je to zmohlo.... 



9 komentářů:

  1. Marti,vitam te v blogovem svete a tesim se na tve prispevky.Ja nedavno take zacinala,tak se mas na co tesit,ja jsem nadsena z kazdeho prispevku a jestli chces,hodim tvuj odkaz do sveho dalsiho,aby o tobe holky vedely.Jinak krasna sbirka hub,zrovinka vcera jsme meli houbove kyselo a mas moc pekne vahy.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju za návštěvu, váhy jsem objevila čistě náhodou v Hradci Králové v malém obchůdku. Už dlouho jsem po nich toužila. Budu strašně ráda když pošleš odkaz na můj blog dál. Objevila jsem spoustu zajímavých a šikovných děvčat, pročítám blogy a obdivuju.
    Hezkou neděli Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Martinko!!!!
    Tak teda u nás nerostou a to vůbec.Do lesa sice chodíme,ale už se ani nenamáháme brát nožík,košík....
    U nás bylo hodně sucho a prý je podhoubí nějak narušené.
    Já se tak ráda dívám,jak všechny ty houbičky fotíte a zpracováváte a tááááák závidím.
    Moc tě zdravím!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. U Nás nerastú , krásna úroda. Prajem pekný slniečkový víkend.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Mart, to je ale úroda. Ja na hríby nechodím, lebo sa tomu nerozumiem, ale zásobuje ma svokra. Bola v Písku u švagriny, tak priniesla mi už pekne nasušené dubáky. Ďakujem z návštevu na mojom blogu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Jéje pěkný houbařský úlovek! Houbičky máme také rádi na všechny způsoby a hledání je prima relax! Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře. Martina