středa 28. listopadu 2012

Budeš mi moc chybět.....




Smutek, bezmoc, bolest..... 27.11.2012 v nočních hodinách mě opustil můj milovaný táta.

                          Budeš mi moc chybět.

6 komentářů:

  1. Martinko, je mi nesmírně líto ztráty Tvého tatínka... to vždy moc bolí....
    Přeji Tobě a Tvým blízkým hodně síly, myslím na Tebe ...
    Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,přeju hodně síly a aspoň takhle na dálku upřímnou soustrast!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko,je mi to opravdu moc líto,doufala jsem, že to tatínek zvládne. Přišla jsem se k tobě juknou co pěkného jsi vytvořila a tady takový smutek. Mě tohle potkalo před sedmi roky o vánocích.Přeji tobě i celé rodině hodně síly k překonání těžkých dní.Upřímnou soustrast.........Romana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře. Martina